U wenst een afspraak te maken voor een raadpleging ?

Maak een afspraak

Gepersonaliseerde administratieve eenheid

Vragen over terugbetaling of verzekeringen?

Onze gepersonaliseerde administratieve eenheid geeft antwoord op alle vragen van patiënten !

Het komt vaak voor dat de patiënt niet weet welke verzekeringen hij heeft, wat het franchisebedrag is, of hij recht heeft op een eenpersoonskamer of niet, en ga zo maar door.

De dienst zoekt het allemaal uit, een dienst waarvan de artsen vragen om het bestaan ervan kenbaar te maken bij patiënten.

 

Hoe werkt het?

De arts die zijn patiënt in het ziekenhuis moet laten opnemen, wordt verzocht hem te informeren over het bestaan van de dienst. 

De dokter kan zich dus concentreren op puur medische feiten zonder te worden belast met administratieve formaliteiten. 

De patiënt komt vervolgens in contact met de dienst om zijn situatie te analyseren en zijn verblijf in het ziekenhuis op een duidelijke en serene manier te plannen.

 

Een afspraak maken is niet nodig.

De dienst is gratis voor alle patiënten. Financiële transparantie gegarandeerd. 

 

Contact

CHIREC

Tel.: 02/434.40.43 ou 02/434.40.41

e-mail: cap.delta@chirec.be