Wat u moet weten voordat u het ziekenhuis verlaat
Om al onze patiënten de best mogelijke zorg te kunnen bieden, vragen wij u om uw kamer op de dag van uw vertrek (na uw ontslag) vóór 11 uur te verlaten.
We nodigen u uit om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen door de tevredenheidsvragenlijst in te vullen die u tijdens uw verblijf hebt gekregen.
Medische follow-up:
- Uw arts en zijn team zijn verantwoordelijk voor uw medische zorg.
- Als u vragen hebt over uw gezondheid of uw behandeling, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw arts.
Facturatie:
- Binnen 2 maanden na uw verblijf ontvangt u een factuur. Een deel van het bedrag wordt gedekt door je ziekenfonds en/of je privéverzekering. Het eventuele saldo wordt je toegestuurd in de vorm van een factuur.
Het is belangrijk dat de contactgegevens die u ons geeft wanneer u zich registreert correct zijn, zodat uw factuur u snel bereikt. Na twee herinneringen worden onbetaalde facturen doorgegeven aan een incassobureau.
- Als u vragen hebt over uw rekening, kunt u contact opnemen met de dienst “Administratief en financieel contact patiënt” ter plaatse of telefonisch.
- Voor alle andere niet-financiële vragen kunt u contact opnemen met de afdeling Patiëntenrelaties van het ziekenhuis. Er is ook een bemiddelingsdienst beschikbaar.